Sunday 20 January 2013

Hanya Kau Yang Ku Cintai

Dari samar-samar kejauhan
aku terlihat kucing seiras dengan kau Opet
terkedu seketika
lalu,ku pulang melawat pusara kau
untuk mengurangkan rindu yang ditahan

Aku ingin kau berada disisiku
setiap petang aku pulang kau pasti menanti bersama yang lain
tapi apakan daya hanya kenangan yang boleh mengubat jiwaku
aku membisu teringatkan kau Opet
aku idamkan suaramu,manjamu
bila lagi kita boleh berjumpa?

Dari sudut itu hanya kesepian yang dirasai
dibawa dari kenangan masa lalu
bonda datang kerana sayang
engkau pergi kerana cinta
aku datang membawa rindu
kami semua tetap menyanyangimu
tunggulah ketibaan kami wahai Opet.

Jika teringatkan kau mengalirlah air mata
mengalirlah kerinduan.
Aku ingin lari ke alam yang fana
mahu sahaja ku menjerit melepaskan
perasaan yang tertakung.
Kasih sayang aku tetap dengan kau dan yang lain.

No comments: